søndag 11. januar 2009

I bestilling:)

No har æ endelig fått bestillt meg ei Oslo lampe fra Nothern Lightning. Hadde faktisk tenkt meg to lampe, men trur å begynne med ei. Den bli super lekker til tapet veggen min. Har selvfølgelig flere ting æ hadde håpa det gikk ant å skaffe seg i løpet av 2009. Et av mine nyttårsforsett e å heller kjøpe færre men ordentlige ting. Tross alt bli jo en del av våre impuls kjøp som man ikkje blei spesiellt fornøyd med søppel til slutt. Det gjelder både klær, leker og interiør. Med andre ord et mere miljøvennlig 2009. Her e noen ting til på mi 2009 liste.


2 kommentarer:

Ragna sa...

Høres ut som et veldig bra nyttårsforsett! Den lampen er kjempeartig, en slik skulle jeg gjerne hatt. Eneste problemet er at det begynner å bli ganske fullt opp med lamper her i heimen... Slagordet med "man kan ikke ha for mange sko" fungerer ikke like bra på lamper!

Bjørkely sa...

Heia

Helt enig i at man burde heller satse på kvalitet i stede for kvantitet.
Jeg skule bare ønske jeg greide å motstå ett salg :)