tirsdag 11. november 2008

Men vi venter på tapet....

Se på detta, no e æ ikkje i tvil om at æ har valgt rett med hensyn til nye farga i stua. Når man våge å ta litt andre valg så får man jo med en gang noe helt unikt!!!! Det e jo så deilig at noen gjør det. No e det nok ikkje så dristig det bli hos meg, men kansje æ bli revet med. Den som vente får se.


Detta syntes æ va morsomt, ideen minne mæ litt om "GHOST" lysestaken min.Som forøvrig e et elska objekt heime hos meg.
Må bare kikke litt og hente ut inspirasjon på farger og ideer, venter jo på at tapeten æ bestillte skal ankomme byen. Å æ hate å vente.... Noen fine bilda som skal hjelpe meg ut av det hviteskapet...

1 kommentar:

Gamlå sa...

Heisann

Ja her viser du mange fine bilder som jeg likte veldig godt. Ja, hvorfor ikke gjøre noe som ikke alle andre har, er så enig.

hilsen Gamlå