søndag 24. august 2008

Shopping i Oslo




Så var gave og interiør messa over for denne gang. Hadde en fin tur til Oslo og litt shopping til huset blei det jo også, og ikkje minst til butikkan. Fant noen nye fine leverandøra så det bli en spennende høst med mange nyheter. Litt av det æ shoppa til mæ...Bålfat... deilige sommer og vinterkvelda med bålknitring, bli nok noen pølser og marsmallows grila på det. Posekrone...skal henge over sofagruppen, og Handed by kurva i deilige farga til å rot og skrot i. Bli artig å få litt nytt i hus.

7 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Hei :)
Velkommen til blogglandia..
En sånn lysekrone står på min ønskeliste :) Er bare så nydelig !

Ha en fin dag

Vibeke sa...

Velkommen til blogglandia :0)
Har akkurat kjøpt meg 2 kurver fra HandedBy,de er kjempefine.

Håper du får mye glede av bloggingen fremover!

Solveig sa...

hei hei! velkommen til nib! håper du kommer til å trives hos oss:):)

Solveig sa...

ps: fikk beskjed om at det ikke var innmating til feed hos deg, slik at det kanskje kan være noe i instillingene du må endre på?

Gamlå sa...

Heisann og velkommen til blogglandia, den utepeisen eller hva jeg skal kalle det var bare så stillig.
Kommer nok inn her igjen på besøk. Håper du kommer til å kose deg like mye med bloggen din som jeg har gjort. En advarsel har jeg: du kan bli hektet. Det er dager da jeg sitter opptil 3-4 timer en kveld, og det forteller vel litt hvor koselig det er det er.
hilsen Gamlå

by Siv sa...

Heihei
Velkommen, blir kjekt å følge deg fremover! Jeg også elsker å stelle og stulle hjemme, så jeg hadde også trivst på 60-tallet :)
*siv*

Anka sa...

Velkommen:) Er ganske færsk selv, men dette er gøy:)